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2023 | OriginalPaper | Buchkapitel

10. Social Media and Customers

verfasst von : Stefanie Babka

Erschienen in: Social Media for Leaders  

Verlag: Springer Fachmedien Wiesbaden

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Abstract

This chapter describes the new emancipation of customers, which was largely driven by social media or made possible in the first place. Different forms of strategic integration of service into existing social media activities are discussed and the special features of social service and social CRM are presented.

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Literatur
Zurück zum Zitat Decker, A. (2016). Connected Customer: Eine digitale (R)Evolution. Managementkompass, Customer Experience Management, Q2/2016 (S. 32–35). F.A.Z. Fachverlag. Decker, A. (2016). Connected Customer: Eine digitale (R)Evolution. Managementkompass, Customer Experience Management, Q2/2016 (S. 32–35). F.A.Z. Fachverlag.
Zurück zum Zitat Decker, A. (2019). Der Social-Media-Zyklus. Schritt für Schritt zum systematischen Social-Media-Management im Unternehmen. Springer Gabler. Decker, A. (2019). Der Social-Media-Zyklus. Schritt für Schritt zum systematischen Social-Media-Management im Unternehmen. Springer Gabler.
Zurück zum Zitat Alt, R., & Reinhold, O. (2016). Social customer relationship management, Grundlagen, Anwendungen und Technologien. Springer Gabler. Alt, R., & Reinhold, O. (2016). Social customer relationship management, Grundlagen, Anwendungen und Technologien. Springer Gabler.
Metadaten
Titel
Social Media and Customers
verfasst von
Stefanie Babka
Copyright-Jahr
2023
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-658-42351-3_10